-

| 0 yorum ]
Sponsorlu Bağlantılar

Twitter hesabından ‘dost zannettiğim biri’ diye hitap ettiği kişiye yazdıklarıyla adeta ateş püsküren Demet Akalın’ın verdiği ipuçları gözlerin Alişan’a çevrilmesine neden oldu. “Meğer Çağla da Seda da haklıymış!” yazan Demet Akalın, medyaya Alişan’la dargınlıklarıyla yansıyan iki ismi vererek yakın dostu Alişan’ı işaret etti.

Akalın, Alişan ile yakınlığı nedeniyle onun beraberlik yaşayıp ayrıldığı eski vokalisti Seda Önder’i işten atmış ve daha sonra Önder’le mahkemelik olmuştu. Alişan’ın twitter sayfasına yazdığı “Bazı küçük beyinliler, beyinsiz insanları parmaklarında oynatabilirler ama Allah onların ne mal olduklarını senin karşına çıkarır. Allah’a şükür hayatım boyunca kimse için beddua etmedim. Kötü bir şey söylemedim ama sen şeytansın. Allah seni ıslah etsin. Sakin bir daha çıkma karşıma” şeklindeki tweet’lere cevap gecikmedi.

Demet Akalın

Alişan, Çağla Şıkel’le TRT’de program için sözleşmiş, ancak Şıkel, ‘Aile Boyu’ adlı yarışmayı kurumun da isteğiyle eşi Emre Altuğ’la yapmayı tercih edince ünlü çifte savaş açmıştı. Şarkıcı Demet Akalın’ın vokalisti olan Seda Önder’in ise Alişan’la yaşadığı aşkın ardından Demet Akalın’la da arası bozulmuştu. Bu olayları işaret eden Demet Akalın “Bizim köyde böylelerine su kurnazı derler! Beyinsiz olduğum için bir sürü insanla senin yüzünden papaz oldum! Kızı işten çıkardım sen istedin diye! Şimdi hayatımdan sessizce çık !” diyerek vokalistiyle ilgili itirafta da bulundu. Demet Akalın, bu öfkeli mesajlarının ardından takipçilerine “Kusura bakmayın bunları bir dost zannettiğim birine yazdım! Daha da ayrıntı beklemeyin!” diye açıklama yaptı.

0 yorum

Yorum Gönder