-

| 0 yorum ]
Sponsorlu Bağlantılar

-Mesleğe,yaşa ve yaşam biçimine bağlı olarak değişmekle birlikte genellikle gece ve 7-8 saat civarı bir süre için gerçekleştirilen işlem..

-Küçükken daha fazla ihtiyacınız olan hatta öğleden sonra ebebeynler tarafından tekrarlatılan eylem.

-Prenseslerin güzellik adına gerçekleştirdikleri eylem...

-Gerçek anlamda aktif bir yaşam olmadığından, yarı ölüm hali

-Hastalığı nörolojik bozukluklara yol açtığı gibi psikolojik olarakta tek başınıza ayakta olduğunuzu bilmek dünyayı zehir edecektir.

-Gelsin diye süt ve süt ürünleri gelmesin diye kahve tüketilen...

-Beyini bir batarya gibi düşünürsek,beynin şarj olması işlemi...

-Gerçekletirilebildiğinde bütün sorunlardan kaygılardan kaçış yolu...

-Yumuşak yastık sert zemin,aklıma takılan bir şey varken ve ışıklar açıkken, asla gerçekleştiremediğim olay...

-Son zamanlarda bana haram olan hadise...

-Rüya görmenin ön koşulu..

-Beş evresi olan rüyaların büyük bölümünün de rem devresinde görülen kavram.

-Esnasında ,ve olduğu durum.

-İnsan hayatının nerdeyse üçte birini kapsayan bir ihtiyaç olduğundan mı bilinmez esnasında önemli bir oranda insanın yaşamını yitirdiği gereksinim.

-İnsan hayatını değerlendiren hatta miskin insanları tenkit eden bir söz olan "ye,iç,yat!"emir kiplerinin sonuncusuna istinaden söylenen...

-"Öldüm" ölüyorum" da olduğu gibi şu an yapmakta olduğunuzu söylediğinizde yalan olduğu kendiliğinden belli olan eylem.

-Bir Mor ve ötesi şarkısı...

Saat bir,
Uykum yok
Gel bir bardak su içelim
Bulanıklık suyla aksın gitsin
Paniğe lüzum yok
Herşey kontrol altında
Kesici aletler dolaplarda
Tehlike çok uzakta
Saat iki uykum yok
Ya biz biraz çalışsak bulantı yazıyla silinse, gitse
Uyumak istiyorum, rahatsız etmeyin
Saat üç, uyumak istiyorum
Bir tuvalete çiçekleri sulamak
Uyumak istiyorum
Rahatsız etmeyin

0 yorum

Yorum Gönder